Дракенсанг Онлайн Wiki
Advertisement
Дракенсанг Онлайн Wiki

Кратко описание[]

Материя (голяма икона)
Фрагменти от материя
Фрагментите от материя са счупени парчета от реалността, и могат да бъдат съединени заедно, за да задържат влиянието на Отвъдното.

Фрагментите от материя са основната валута в междинния свят, с която можете да си купувате уникални предмети, пътнически дажби , еликсири и др.

Получаване[]

Фрагментите от материя се получават както отвъдниците, среброто и златото - под формата на дроп (плячка).

Файл:Материя (плячка).png

Можете също така да ги получите от ръкописите на науката за материята. Тези ръкописи трябва да ги търсите из картите, тъй като те представляват интерактивен обект.

Файл:Ръкописи на науката за материята-0.png

При кликването на тези ръкописи за определен период от време на картата ще се появят портали. Трябва да ги унищожите, за да съберете материята, която дават като плячка. Препоръчително е да ги активирате след като изчистите цялата карта, защото в противен случай чудовищата, които не сте унищожили ще ви пречат, и времето, за което порталите ще са активни по картата ще изтече.

Файл:Пукнатини в материята.jpg

Файл:Портал на материята.jpg

Освен чрез описаните вече начини, можете да спечелите фрагменти от материя и от сандъка с награди, който ще може да отворите, след като победите боса. Имайте предвид, че сандъка ще може да се отвори само ако сте изпълнили куеста, който автоматично получавате, след като влезете в избраният от вас междинен свят. Ако използвате пътническа дажба директно до боса няма да можете да отворите сандъка.

Файл:Сандък със съкровища от междинния свят.png

Бонуси за фрагменти от материя

Бонусът Благословия на материята се появява на случаен принцип в картите от междинния свят. За да активирате бонуса е необходимо да кликнете върху обекта.

Файл:Ръкописи на благословията-04.jpg

Advertisement