Дракенсанг Онлайн Wiki
Advertisement
Дракенсанг Онлайн Wiki
Страховити сенки - Нова ера (банер)
Изисквани нива: 15-100
Продължителност: 7 дни

Когато събитието започне, отиди в Кингхсил и вземи от Джон Сънлеяр куеста Зърна кафе. Трябва да влезеш в което и да е подземие и да събереш Зърна кафе Зърна кафе. Имай предвид, че чудовищата в подземието трябва да бъдат достойни!

Заливът на Тихата вода през вечерта (вход)

След като приключите с тази задача, трябва да продължите със следващата - Промъкни се през портала. Трябва да влезете в Заливът Тихата вода през вечерта и да съберете за Джон Сънлеяр всички четири фрагмента от Порталът на сенките Порталът на сенките.

Куестът е повтаряем, така че можете да го изпълнявате неограничен брой пъти. Необходимо е да правите този куест, тъй като колкото повече фрагменти на сенките съберете, толкова повече Порталът на сенките Портали на сенките ще получите от Джон Сънлеяр. Другият начин е да си го закупите от магазина, но предвид високата му цена е по-добре да го получавате безплатно като изпълнявате куеста.

Следващата ви задача, която трябва да изпълните в Заливът Тихата вода през вечерта е да съберете 10х Яйца на октопод от плитчините Яйца от слугите на Саргон. Необходимо е да влезете 2 пъти в картата, за да ги съберете. Този куест също е повтарям.

Крепостта на сенките на Саргон (вход)

Следващото място, в което ще изпълнявате задачи е Крепостта на сенките на Саргон. Тук куестовете са три:

Куестът Яйчен експеримент е повтаряем и наградата от него при всяко изпълнение е 50х Сенки Сенки и 5х Зърна кафе Зърна кафе

Advertisement