Дракенсанг Онлайн Wiki
Advertisement
Дракенсанг Онлайн Wiki

Информация[]

На много места из картите има сандъци, които съдържат различни награди. Каква награда ще ви се падне зависи от късмета ви. Сандъците са 2 вида: изоставеното съкровище и сандъци със съкровища.

Сандъци "Изоставеното съкровище"[]

Обикновен сандък

Сандъците „Изоставеното съкровище“ могат да бъдат открити в подземията. Отварят се безплатно и могат да съдържат оборудване, отвъдници, есенции, скъпоценни камъни, шперцове, монети, лекуващи еликсири, любимци, ездитни животни, емоции.

Сандъци със съкровища[]

Невероятен сандък със съкровища

Тези сандъци се отварят само с шперцове , които се закупуват в магазина. Понякога Шперцовете са като награда в някои от събитията. Премиум играчите имат шанса да ги получат при отварянето на Кралски сандък с изненади кралския сандък с изненади от дневния бонус за влизане в играта. Събирайте шперцовете, тъй като при отварянето на някои от сандъците имате възможност да спечелите джакпота от Отвъдници (малка икона) 100 000 отвъдника, есенции, легендарни предмети, ездитни животни, както и спътници.

Сандъците със съкровища се делят на 3 вида:

  • магически сандъци със съкровища
  • невероятни сандъци със съкровища
  • легендарни сандъци със съкровища
Магически сандък
Легендарен сандък
Невероятен сандък

Тези сандъци се отварят само с шперцове , които се закупуват в магазина. Шперцовете могат да бъдат и събирани от изхабените стари сандъци, а понякога в някои от събитията те са като награда. Също така, могат да бъдат спечелени при фокусниците в Кингсхил, а Премиум играчите имат шанса да ги получат при отварянето на допълнителния сандък от дневния бонус за влизане в играта.

Какви ездитни животни мога да спечеля от сандъците?[]

Какви спътници мога да спечеля от сандъците?[]

Advertisement