Дракенсанг Онлайн Wiki
Advertisement
Дракенсанг Онлайн Wiki

Правила на Drakensang Online Bulgaria Wiki[]

По-долу са правилата на енциклопедията, които важат за всички потребители!

1. Общувайте с останалите участници учтиво, без обиди, нападки или агресия. Ако трябва да критикувате редакциите на друг участник, направете го, без да го нападате.

  • Съобщенията, съдържащи ругатни, могат да бъдат изтрити. Неподходящите думи в съобщенията могат да бъдат премахнати.
  • Употребата на нецензурен език към потребител ще доведе до постоянен БАН. Обяснение на причината за блокиране ще бъде достъпно на стената на блокирания.

2. Опитайте се да направите енциклопедията по-добра. Редактирайте енциклопедията в съответствие със стандартите и процесите, установени в нея. Имате въпрос или нужда от помощ? Свържете се с администратор или модератор.

  • Неподходящите редакции може да подлежат на връщане назад.

3. Саморекламата е забранена! Wiki е сайт за сътрудничество от фенове за фенове, а не място за реклама на вашия личен сайт, блог или канал. Ако искате да споделите връзка, поискайте разрешение от администратора.

  • Съобщенията, които съдържат реклама ще бъдат премахвани.

4. Не досаждайте на останалите. Ако някой не иска да общува с вас или да ви отговаря, уважавайте това негово решение.

  • В случай на конфликтни ситуации можете да се свържете с wiki администратора или модератора.

5. Не спамете излишно! Няма нужда да публикувате спам, да изтривате съдържанието на статиите или да публикувате безсмислени съобщения на дискусионните стени на участниците и в коментарите към статиите.

  • Статии и други материали, които не са свързани с играта, ще бъдат изтрити.
  • Съобщения извън темата в коментари към статии също могат да бъдат изтривани.
Advertisement