Дракенсанг Онлайн Wiki
Advertisement
Дракенсанг Онлайн Wiki
Новолуние (банер)

История[]

Блакборг е мистериозно място, дом на бродещи дървета, гноми и каменни хуманоиди. Злите северни вещици някога бродеха тук, заради загадъчното дърво на феите, но бяха прогонени от героите на Дракания.

По време на всяко Новолуние обаче, героите трябва да навлязат в тъмните и мрачни владения на злите сестри Карабоса и Маготина, за да спрат мародерствата им!

Информация[]

Събитие "Новолуние" се провежда всеки месец и винаги трае 3 дни. За да имате достъп до събитието трябва героят ви да е минимум 15 ниво.

Вход в Блакборг[]

Блакборг (вход)

Блакборг е мястото, където се провежда събитието, и където можете да събирате Дърво на феите Дърво на феите , което ще ви е необходимо, за да призовете един от двата главатара: Карабоса или Маготина.

За да влезете в Блакборг трябва да закупите Сферичен път до Блакборг сферичен път до Блакборг. Можете да го закупите от Табо или магазина на играта, заплащайки за него в сферични отломки или отвъдници.

Сферичен път до Блакборг (магазин)

Амфори[]

Aко разполагате с Ключ за амфори ключове за амфори имате шанса да спечелите Магически новолунен свитък Магически новолунен свитък. Файл:Магически новолунен свитък (от амфора).png

Неактивно събитие[]

Когато събитието не е активно можете да изпълните еднократно куеста Дърво на феите, за чието успешно изпълнение ще получите Дракъни (малка икона) 50 дракъна и Дърво на феите 250 дърво на феите. Трябва да влезете в Блакборг, за да изпълните този куест. Независимо дали сте избрали да изпълните куеста, или не, винаги ще можете да събирате дърво на феите от Загрубял дървоходещ.

Активно събитие[]

Двуглавата вещица

Започване на събитието[]

Поемете към Кингсхил и там, на мястото за панаири, ще откриете двуглавата вещица. Нейните две глави имат различни имена, личности и задачи!

Говорете с Пумрана и приемете куеста Избраният. Когато приключите с него, сестрата на Пумрана - Черидун, ще ви даде още един куест, който трябва да приключите. Той се нарича Зовът на свободата и също се провежда в Блакборг. Обърнете внимание, че тези куестове ще изпълнявате еднократно - когато за първи път играете събитието.

Пумрана и Черидун - различни истории и задачи[]

След като приключите с началните куестове Избраният и Зовът на свободата ще получите възможност да завършите до 6 куеста един след друг.

Куестовете на сестрите вещици
[]

Куестове на Пумрана[]

  • Сладко отмъщение
  • Победи слабостта си (може да се изпълнява отново, след куестът Не обичаме слабаци)

Куестове на Черидун[]

  • Долу главата й
  • Не обичаме слабаци (може да се изпълнява отново, след куеста Победи слабостта си)

Други куестове
[]

Тези куестове са по желание и не са обвързани с основните куестове в събитието

  • Фин еликсир

Огън на феите[]

Огънят на феите е основният ресурс, който осигурява напредък в събитието. Можете да го събирате от чудовищата в Блакборг, Мрачните владения на черната кралица, и Ледените владения на бялата кралица.

Файл:Огън на феите (дроп).png

Дърво на феите[]

Това е ресурс, който ще ви е необходим при битката с някой от двата боса. Трябва да бъде поставено в казана близо до леговището на боса, за да неутрализира имунитета му срещу атаките.

Файл:Дърво на феите (дроп).png

Бъф "Запалване"[]

Този бъф се активира автоматично всеки път, когато съберете огън на феите. Може да се натрупва до 5 пъти. Всяко натрупване добавя 0,50% по-бърза скорост за нападение и 4,00% увеличена бързина на ходене.

Файл:Запалване-01.jpg Файл:Запалване-02.jpg Файл:Запалване-03.jpg Файл:Запалване-04.jpg Файл:Запалване-05.jpg

Владенията на кралиците[]

Ледените владения на бялата кралица[]

Файл:Ледените владения на бялата кралица.jpg

Ако правите събитието за първи път трябва да завършите куеста Сладко отмъщение, който можете да вземете от Пумрана в Кингсхил. След като го завършите ще имате достъп до ледените владения на бялата кралица, или с други думи - до картата, в която се намира Карабоса.

Мрачните владения на черната кралица[]

Файл:Мрачните владения на черната кралица.jpg

Аналогично на вече написаното по-горе, трябва да завършите куеста Долу главата й, който можете да вземете от Черидун в Кингсхил, за да  си осигурите достъп до картата, на която се намира Маготина.
И за двете карти ще ви е необходим магически новолунен свитък, за да можете да влезете.

Дневни предизвикателства[]

Файл:Дневно предизвикателство (Новолуние, Карабоса).jpg Файл:Дневно предизвикателство (Новолуние, Маготина).jpg

Advertisement