Дракенсанг Онлайн Wiki
Advertisement
Дракенсанг Онлайн Wiki
Дневни предложения

За да отворите прозореца с предложенията кликете на магазина, след което на последния таб, озаглавен Дневно предложение.

Ще видите различни награди, групирани в три категории: бронз, сребро и злато. Както може би се досещате, най-евтините награди са от бронзовата категория, а най-скъпите - от златната.

Всяка награда има стойност в Отвъдници (малка икона) отвъдници, които можете да видите като поставите мишката върху предмета. Броят на отвъдниците е стойността, която трябва да вложите в закупуване на предмети, за да получите съответната награда. Можете да купувате каквито предмети пожелаете.

След като изберете по една награда от всяка категория трябва да натиснете бутона Приеми, за да потвърдите.

Дневни предложения (скала)

На скалата отляво са показани вложените Отвъдници (малка икона) отвъдници и максималното количество от тях, което ще ви е необходимо, за да получите избрания от вас предмет от златната категория. По този начин можете да прецените още колко Отвъдници (малка икона) отвъдници трябва да похарчите.

В нашия случай избрахме като награда от бронзовата категория Натрошен диамант (Лед), чиято стойност в Отвъдници (малка икона) отвъдници беше 60. Тоест, трябваше да похарчим Отвъдници (малка икона) 60 отвъдника (или повече), за да получим натрошения диамант. В примера похарчихме Отвъдници (малка икона) 72 отвъдника.

След като достигнете стойността в Отвъдници (малка икона) отвъдници на избраната от вас награда от дневните предложения, ще я получите автоматично със следното уведомление в лявата част на екрана:

Дневни предложения (бронзова награда)

За да получите наградата от сребърната категория, която в нашия пример е Блестящ диамант (Светкавица), чиято стойност е Отвъдници (малка икона) 1800 отвъдника, трябва да вложите сбора от стойностите на наградите от бронзовата и сребърна категория. Тоест, в нашия пример това прави 60 + 1800 = Отвъдници (малка икона) 1860 отвъдника. След като инвестирате тази сума ще получите наградата от сребърната категория.

Наградата от златната категория ще получите, веднага след като запълните цялата скала. В нашия случай сбора от стойностите на избраните от нас награди и в трите категории е Отвъдници (малка икона) 18735

  • награда от бронзовата категория: Отвъдници (малка икона) 60
  • награда от сребърната категория: Отвъдници (малка икона) 1800
  • награда от златната категория: Отвъдници (малка икона) 16875

Имайте предвид, че след изтичане на времето под бутон „Приеми“ наградите се рестартират автоматично и скалата се нулира!

Advertisement