Дракенсанг Онлайн Wiki
Advertisement
Дракенсанг Онлайн Wiki
Вестител от Отвъдното
Вестител от Отвъдното
Главатар
Основна информация
Локация Клетвена зала на Тегънс
Трудност Всяка степен на трудност
Умения Ударът на Утринната звезда
Замахът на Утринната звезда
Свличането на скалата
Супернова

Вестителят от Отвъдното-01
Вестителят от Отвъдното-02

"Той има драконова ярост - омразата му растърсва света и камъните се топят."

История[]

Първият Дракон искаше слуга, който да е подобие на кучето – пазач и приятел на човека, но вместо това сътвори чудовище. Това особено могъщо драконово създание стана предводител на гвардията на драконите. Неговата поява винаги известяваше за идването на господаря му, владетеля на отвъдното. Затова всички го наричаха Вестителя.

Легендата разказва за това, как Агатон и Вестителят се сражавали цели три дни на прохода между двата свята, без никой никого да нарани, преди да бъде затворен и този последен вход към Отвъдното.

Но друг беше този, който успя да подчини Вестителя и да осакати крилата му завинаги и това беше Балор, синът на Дракона, брат на Агатон и внук на Мортис - бога на смъртта.

Днес Вестителят изпълнява заповедите на своя господар със смесица от омраза и възхищение, и очаква с нетърпение мига, в който ще се изправи срещу хората и ще поведе битката, забранена му преди 2000 години. Той е изпратен от Балор, сегашния си господар, да предвожда ордите на Отвъдното в Дурия, за да сломят съпротивата на островното кралство.

Умения[]

  • Ударът на Утринната звезда: Вестителят удря в земята.
  • Замахът на Утринната звезда: Вестителят замахва мощно, за да удари всичко пред себе си. Това умение нанася големи щети от огън.
  • Свличането на скалата: Това е умение, което нанася големи щети, ако играчът е пред Вестителя. Освен това, умението се характеризира и с призоваване на огнени метеори, които да ударят играчите, затова непрекъснатото движение при битката с Вестителя е препоръчителна.
  • Супернова: Това е умение, при което Вестителят маркира кръг около себе си, и след няколко секунди следва експлозия, която нанася големи щети от огън.

Тактика при битка с Вестителя[]

Свличането на скалата и Супернова следват предсказуем модел, особено ако Вестителят е постоянно ангажиран да напада един и същ играч. Имайте предвид, че той е отчасти чувствителен към ефектите на забавяне, така че можете да използвате онези свои умения, които ги причиняват, като умението Неповторимост Неповторимост на магьосниците например. Играчите могат да използват тактиките за битка срещу Беарах и Хередур – аналогично, както при тези два главатара, винаги стойте зад Вестителя, за да му нанесете удар.

Магьосник

Когато Вестителят бъде призован (края на анимацията до появяването му) веднага отидете в някой от ъглите на арената и призовете страж. Вестителят ще ви гони, но стражът ще го атакува. Магьосниците трябва да се възползват от помощта на стража и да атакуват Вестителя с онези свои умения, които причиняват най-големи щети.

Съвети, докато прилагате тази тактика:

  • Старайте се да избягвате Свличането на скалата и Супернова;
  • Когато времето на стража изтече не спирайте да се движите. Атакувайте Вестителя в движение.
  • Използвайте тази тактика в един от ъглите;
Advertisement