Дракенсанг Онлайн Wiki
Advertisement
Дракенсанг Онлайн Wiki

Кратка история[]

Вархолм
Вархолм (дневна карта)
Основна информация
Вид на картата Подземие
Събитие Пълнолуние
Ниво на чудовищата Спрямо нивото на играча
Трудност Всяка степен на трудност
Вход Сферичен път до Вархолм Сферичен път до Вархолм
Амфори По време на събитието
Ресурси за събиране Самакитка Самакитка

Вархолм е остров с доста незавидна съдба. Легендата разказва, че от Луната е паднало сребро, което донесло проклятие на острова. Оттогава се смята, че из горите на Вархолм се крие могъщ и безпощаден върколак. Обитателите на Вархолм не знаят какъв е броят на върколаците, тъй като малцина от тях се осмеляват да преминат през горите нощем, а тези, които го правят, рядко се завръщат.

Рубина е една от малкото носители на надеждата. Смелата горска скитница с яркочервена качулка се е заклела да отмъсти за рода си, който бил унищожен от прародителя вълк и неговата глутница.

Информация[]

Вархолм е мястото, на което се провежда събитие Пълнолуние, и има две версии - дневна (когато няма събитие), и нощна (когато има събитие).

Дневната карта е налична само когато събитието не е започнало, и се използва за събиране на сребърни есенции, които са необходими за унищожаване на чудовищата, когато започне събитието.

Може да влезете във Вархолм ако разполагате със Сферичен път до Вархолм. Ако нямате такъв, отидете при Табо (в който и да е град) и си купете. Можете да заплатите за сферичния път в сферични отломки или отвъдници. След като вече имате сферичен път, отворете инвентара и кликнете на него с десния бутон на мишката.

Вархолм (дневна карта)[]

На дневната карта на Вархолм може да събирате сребърни есенции от гномите.

Чудовища[]

  • Северен вълк
  • Гном търсач на сребро
  • Гном боклукчия
  • Зимно джудже

Докато сте във Вархолм (когато събитието не е активно), може да имате късмета да се натъкнете на зимното джудже и неговата компания.

Файл:Зимно джудже.jpg

Файл:Сестрата на Зимното джудже.jpg

Файл:Приятелката на Зимното джудже.jpg

Имайте предвид, че все пак това са по-силни мини-босове, които ще ви нанасят повече щети, отколкото стандартните мини-босове по картата. Поради тази причина, ако героите ви са слаби е препоръчително да използвате синя есенция. Дропът на сребърна есенция от тях обикновено е над 50:

Файл:Дроп от зимното джудже.png

Вархолм (нощна карта)[]

Вархолм
Основна информация

По време на събитието всички чудовища по картата ще бъдат имунизирани срещу атаките със стандартните есенции (зелена, синя, лилава, червена, и която и да е друга есенция).

За да ги победите е необходимо да използвате сребърни есенции или свитъци на сребърната сила. Върколаците пък ще пускат върколашка кръв, която трябва да събирате, за да напредвате в събитието.

Обърнете внимание, че мини-босовете върколаци: виещият вълк и режещия нокът, пускат по-голямо количество върколашка кръв. Най-често 25, но ако имате късмет може да спечелите и 50 върколашка кръв от победата над тях.

Чудовища[]

  • Полутрансформиран върколак
  • Вледеняващ върколак
  • Върколак кръвопиец
  • Северен вълк
  • Виещият вълк
  • Режещ нокът
  • Варгулф, вълкът прародител

Кървава луна над Вархолм[]

Вархолм
Основна информация

Кървавата луна над Вархолм е карта, която е достъпна само по време на събитие Пълнолуние.

Достъпът до нея се получава след победа над Варгулф, вълкът прародител, който се намира във Вархолм. Необходимо е събитието да е активно, за да можете да го призовете и победите.

Повече информация: тук.

За да се отвори порталът към Кървавата луна над Вархолм след убийството на Варгулф, трябва преди това да сте изпълнили всички куестове на събитието, както тези, които се изпълняват когато събитието не е активно, така и онези, които се изпълняват, когато има събитие.

След като влезете в Кървавата луна над Вархолм трябва да използвате блестящи сребърни есенции, тъй като само тези есенции причиняват щети на чудовищата там. Можете да си закупите блестящи сребърни есенции от магазина на играта, или да си ги набавите безплатно от Джон Сънлеяр, изпълнявайки куеста Блестящи сребърни есенции.

Скрити прасенца[]

Оглеждайте се за скрити прасенца във Вархолм. Те ще ви дадат сребърна есенция.

Скрито прасенце-01

Скрито прасенце-02

Скрито прасенце-03

Скрито прасенце-04

Скрито прасенце-05

Advertisement