Дракенсанг Онлайн Wiki
Advertisement
Дракенсанг Онлайн Wiki

Умения[]

Балор, синът на Дракона
Основна информация
Локация Йолотл

Балор има система за ярост, подобна на тази на драконовите воини. Яростта му нараства, когато удря, а определени негови способности изискват определено количество ярост.

  • Разсичане: атакува множество врагове​. Задейства ефект на чупене на бронята за 10 секунди, което намалява всички стойности на съпротивата с 10% и може да се натрупва до 10 пъти. Не му струва ярост. Понякога възстановява малко количество от нея.
  • Дъх (варираща атака):  причинява високи щети на всички врагове (играчи) пред него под ъгъл от около 45°. Струва му около 15% ярост.
  • Яростта на Балор: след няколко секунди създава на позициите на всички врагове (играчи) пукнатини в земята, които причиняват високи щети, когато се появяват и продължават доста дълго време. След това, всеки, който мине през тях, ще намали скоростта си на придвижване с 20% и ще му бъдат нанасяни щети в секунда. Струва около 45% ярост.
  • Проклятието на Балор: Проклина враг (играч). Над главата на прокълнатия играч се появява 3 секундно обратно броене с римски цифри. Накрая, играчът се зашемети за 4 секунди и всички стойности на съпротивата се понижават с 30% за 10 секунди. Струва много ярост, около 75%.
  • Вестител на покварата: Призоваване на Вестителят от Отвъдното, който атакува по познатия начин, но с по-високи щети. Стува цялата ярост на Балор.

Тактика[]

Възможни награди[]

Файл:Черна пантера.jpg Черна пантера

Advertisement